Lidmaatschap jeugd

Jeugdlid worden bij TCO? Dat kan!
Voor jeugdleden tot en met 17 jaar biedt TCO een ‘alles-in-1-jeugdpakket’ aan.  Een lidmaatschap loopt van 1 oktober tot het jaar daarop 31 september.

Wat houdt het pakket in?
Bij tennisclubs betaal je vaak los voor het lidmaatschap, de competitie, de tennislessen en andere activiteiten, maar niet bij TCO! Dankzij het alles-in-1 jeugdpakket betaal je één prijs voor:

• Lidmaatschap bij TCO: als jeugdlid wordt je hiermee lid van TCO (worden daardoor ingeschreven bij de KNLTB) en kun je te allen tijde vrij spelen.
  • Meerdere keren per week training: als jeugdlid krijg je 32 weken lang meerdere keren per week de mogelijkheid om te trainen op je eigen niveau en met leeftijdsgenootjes.

• Externe competitie: als jeugdlid neem je deel aan de competitie (World Tour of KNLTB) waarvan de wedstrijden op zondag worden gespeeld. De indeling van de teams wordt in overleg met de trainer op basis van niveau gemaakt.

• Interne competitie + activiteit: op verschillende vrijdagen in het jaar van 17.00 - 19.00 uur wordt er interne competitie gespeeld. In een spel- en husselvorm spelen je als jeugdlid verschillende wedstrijden onder begeleiding van de trainer. Na het tennissen wordt er aansluitend een activiteit georganiseerd (denk hierbij aan levend stratego, sinterklaasspel, summergames, discozwemmen etc.). De data voor de interne competitie worden door de trainer een aantal weken voorafgaand aan de dag bekend gemaakt.
  • Toernooien: als jeugdlid wordt je in principe standaard ingeschreven voor alle toernooien met jeugdonderdeel die door TCO worden georganiseerd. Voor nu is dat alleen de clubkampioenschappen.

Kosten
Dit alles-in-1-jeugdpakket wordt aangeboden voor een prijs van 300 euro. Zoals aangegeven neem je als jeugdlid standaard deel aan de interne en externe competitie en de jeugdtoernooien. Mocht dit om welke reden dan ook voor een jeugdlid niet mogelijk zijn, dan horen wij dit graag. Geen deelname aan bijvoorbeeld de competitie, verandert echter niets aan de prijs van het pakket.

Korting jeugdpakket
Heb je drie of meer kinderen die het jeugdpakket afnemen? Dan krijg je 10% korting op het totaalbedrag. De standaard gezinskorting (vanaf derde gezinslid 10 euro korting op contributie) vervalt dan. Deze korting geldt alleen voor hele contributiejaren.

Lid worden in de loop van het jaar
Als je jeugdlid wordt in de loop van het jaar (het jeugdlidmaatschap start ieder jaar in oktober), dan betaal je vanaf het 1e kwartaal het volledige lidmaatschap, vanaf het 2e kwataal (januari) driekwart van het jaarlidmaatschap. Vanaf het 3e kwartaal (april) betaal je de helft van het jaarlidmaatschap en vanaf het 4e kwartaal (juli) een kwart van het jaarlidmaatschap.

Opzeggen
Opzeggen van het jeugdlidmaatschap voor een bepaald jaar moet worden gedaan vóór 1 oktober van het betreffende (school)jaar. Tussentijds opzeggen is per half jaar mogelijk. De opzegging moet dan voor één april van het lopende (school)jaar worden gedaan. Je betaalt dan 150 euro voor het eerste half jaar. Opzeggen kan door hiervan melding te maken bij de ledenadministratie, bij voorkeur via e-mail ([email protected]). Als je niet opzegt voor de aangegeven data dan ben je nog het gehele (school)jaar jeugdlid en de betreffende jaarlijkse kosten voor het jeugdlidmaatschap verschuldigd.

Te late opzeggingen
Helaas ontvangen we nog wel eens opzeggingen na 1 oktober. Als je na 1 oktober het jeugdlidmaatschap opzegt, betaal je €150,00 en blijf je nog tot 1 april van het volgend jaar lid van TCO.

Vragen of opmerkingen?
Iets niet helemaal duidelijk? Of heb je een idee? Dan kun je dat mailen naar onze ledenadministratie. Stuur Erik een mail via [email protected].

Lid worden?
Klik hier voor het aanmeldformulier. We hopen je snel op de baan te zien!