ALV 15 april 2024, wat heb je gemist?

29 april 2024

Allereerst, zo goed te zien dat ook deze ALV weer erg goed bezocht was met zo'n 40 betrokken leden. Er waren goede vragen, suggesties en eye-openers. Fijn om zo in gesprek te zijn met elkaar, precies waar een ledenvergadering voor bedoeld is! Dankjewel aanwezigen!

We keken terug naar het jaar 2023. Een jaar met een nieuw bestuur en een jaar waarin veel gebeurd is. Ook blikten we vooruit; 2024 staat in het teken van privatisering en padel! Een jaar waar dus veel te gebeuren staat.

De notulen staan op de website, hier kun je alles teruglezen. Tennisclub Oirschot

We houden jullie op de hoogte zodra er weer meer nieuws is rondom de privatisering en padel.

Wat natuurlijk een terugkerend onderwerp is: we hebben altijd vrijwilligers nodig.

"Maar waarvoor dan? Wat kan ik doen? Geef duidelijk aan wat er nodig is!"

Er is in het verleden een website gemaakt, die is NIET actueel, maar daar staat wel in grote lijnen welke werkgroepen er zijn om eventueel aan te sluiten: Home | Tennisclub Oirschot (voortco.nl) Deze gaan we snel weer up to date maken.

Maar geef vooral ook zelf aan wat je leuk lijkt om te doen!

Toernooi of (interne)competitie organiseren, of liever iets met de handen op het park, of echt tennisgerelateerd, misschien vanuit je beroep dat je ondersteuning kunt bieden (administratief, financieel, onderhoud park, sales (sponsoring) of communicatie (promotie/websitebeheer/social media). Mail naar [email protected]

We zullen ook op verzoek van de leden meer concrete klusjes gaan mailen.

To be continued...

Nieuwscategorieën